dinsdag 19 april 2016

Meisjes TIPI

Lotte wordt twee...
Mijn zus vroeg zwembandjes en een kam...
Dat kan je toch niet menen voor een tweede verjaardag... :)

Ik kocht zwembandjes en een kammetje en maakte een echte meisjes-tipi!
Patroontje vond ik hier.


Een dekbedovertrek van de zeeman heb ik nog liggen en ik ging op zoek naar bijpassend stofje.


Het deurtje werk ik af met bolletjeslint.



Ik gebruik ook nog biaisband dat ik dichtnaai. Ik rijg parels op het biaslint en maak af met een klein knoopje. Ik stik de lintjes vast op het midden van het pand. (lintjes zijn handig om de panden vast te maken aan de stokken zodat deze niet afzakken)


Vooraan is er een schattig strikje.


En bovenaan maak ik een groot lint om de stokken goed bij elkaar te knopen zodat de tent niet in elkaar zakt.










2 opmerkingen: