Sientjesenzo...
maandag 20 februari 2017
De GROTE blosh sjakosj!
De
werkwijze
plaatsten we al een tijdje geleden... nu ook het patroon voor de grote sjakosj... Joepie.....
De kleine werkte ik af met een klikgesp! De grote met een gesp en kamsnaps!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
‹
›
Homepage
Internetversie tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten