zondag 14 mei 2017

Moederdagcadeautjes... (Een vijf weken plan)

Wat een idee! Oorbellen, zelfgeschreven gedichtje, eigen kaartjes... Leve pinterest! Na de vakantie begonnen we eraan! 
Ik kocht schrinkelpapier, grote figuurponsen en speciale stiften die permanent zijn.
De kinderen mochten uit de figuurponsen een vormpje kiezen. Dat ponste ik uit.
 

Met de speciale permanentstiften mochten ze hun figuurtje inkleuren. 
 

 

Nu bakken in de oven op 170 graden! Ik bakte ze een voor een zodat ik ze nadien goed kan platduwen met een gewichtje.


 

Ziehier het lopende band werk...
 

Zie hier een paar close ups ;)
 

Oh ja en er waren ook mama's zonder gaatjes in de oren ;) 
 

Voor de kaartjes liet ik een stempeltje uitsnijden bij mijn collega.
 

Kartonnetje inkleuren met woody potloden, stempeltje op en schattige knoopjes op! 
 

Aan alle mama's een heerlijke mamadag!!!!

2 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee ... maar waar vind je die 'lange' oorbelhangers, ik vind enkel de klassieke haakjes ...

    BeantwoordenVerwijderen