zondag 15 januari 2017

De eerste cadeautjes van 2017!

Of de laatste van 2016... toch het maakproces!

In januari worden er traditioneel nieuwjaarsbrieven voorgelezen. En daar hoort uiteraard een centje bij, maar dan wel liefst mooi verpakt.
Mijn man is nogal fan van de mickey/minnie zakjes die ik maakte voor onze kindjes en vroeg of ik er voor zijn petekindje "niet snel eentje kon maken". Gelukkig had ik een goede handleiding ;-) dus rolde er inderdaad behoorlijk snel een minniezakje vanonder mijn naaimachine.
Er was zelfs nog tijd over. Die gebruikte ik  om nog iets klein te maken voor de zus van het petekindje. De grote zus is fan van K3 dus maakte ik een echte regenbooghandtas!
Ik gebruikte het patroon van het ondertussen welbekende an-tasje. Op de flap stikte ik met satijnlint de regenboog alvorens hem toe te stikken. En aan de zijkanten (tussen voering en buitenkant) stikte ik nog een koordje. Zo werd het een echte handtas!

De cadeautjes werden mooi ingepakt en aan het strikje maakte ik nog een kaartje met mijn stempels op! 
Zelfgemaakte stempels zefls. Dankzij de leuke workshop van Freya De Smedt die ik volgde! 

Aan iedereen de beste wensen voor 2017! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten