zondag 8 januari 2017

Mevrouwtjes cactus


Zoals ik jullie al vertelde ... was dit jaar een rot jaar... Mijn kleine zus verloor haar man, haar liefje,de papa van Lotte...Onze wereld stond stil!

Twee maanden later proberen we de draad terug op te nemen... 

De feesten zijn gepasseerd... Tijd om iets te vertellen over het cadeautje dat ik maakte voor haar!

Mijn oog viel op de Aster trui van LMV.Ik wou een heel speciaal stofje... en liefst van een Belgische ontwerpster. Na lang zoeken koos ik de cactusjes van Eva Mouton.


Bijpassend broekje voor mijn metekindje

Button op  T-shirt

Schattige oorbellen



Ik bewonder haar... voor haar moed, doorzettingsvermogen, optimisme en kracht... maar ook de zorg die ze droeg en draagt. Ze is een keiharde, ferme madam en gaat ervoor, altijd... 
Ook al is het niet altijd makkelijk.

Net zoals een cactus ;) die sterk is maar gelukkig is zij niet stekelig!

Een dikke kus voor mijn kleine zus! Ik ben er voor je!


Stof: Bambiblauw (Eva Mouton-cactus)
Oorbellen: Self Made (parels-Zahia)
T-shirt (Action)








4 opmerkingen:

  1. Heel schoon (gebaar)! Veel moed voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Topmadammen!
    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!! veel sterkte in het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een nieuw jaar met nieuwe kansen en nieuwe moed, veel sterkte aan je zus!
    Mooie dingen met nog mooier gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen